Castiga bani ca afiliat eMag

Publicat de Cristina DRagomir miercuri, 26 mai 2010

               Ca afiliat ai la dispozitie un set de instrumente de promovare a produselor/serviciilor furnizorului. Utilizand aceste instrumente de promovare, afiliatul directioneaza vizitatorii site-ului sau catre site-ul furnizorului. In momentul in care utilizatorul ajunge pe site-ul furnizorului prin metoda descrisa anterior, in browserul utilizatorului se plaseaza un cookie ce contine informatii despre redirectionarea respectiva. Daca in perioada de comisionare, utilizatorul face o actiune pe site-ul furnizorului, afiliatul primeste un comision.
                Instrumentele de promovare pot fi de tip link sau widget.
Comisioanele sunt calculate ca procent din vanzarile de produse pe care le genereaza afiliatul cu ajutorul instrumentelor de promovare.
                Valoarea comisionului reprezinta 3% din vanzarile mentionate anterior, si se aplica la valoarea produselor fara a lua in calcul tva, taxe de transport, sau alte taxe. Comisionul se incaseaza doar pentru comenzile facturate si achitate. Facturile care au fost ulterior stornate, vor determina o scadere de comision din contul afiliatului cu valoarea comisionului acordat la facturarea comenzii respective.
                Nu se acorda comision pentru comenzile in care s-au folosit VouchereCadou emise de eMAG.
                Plata comisioanelor se va efectua pe data de 15 a fiecarei luni, daca exista o solicitare de plata din partea afiliatului pana pe data de 14, ora 23:59PM. Pragul minim pentru a solicita si efectua o plata este de 350 ron.
               Plata se poate efectua prin transfer bancar sau prin emiterea unui VoucherCadou cu care se pot efectua cumparaturi pe eMAG.ro. 

Devino afiliat chiar azi! acceseaza acest link si cauta sectiunea ProfitShare. Vei gasi toate informatiile de care ai nevoie . Bafta!

10 Responses to Castiga bani ca afiliat eMag

  1. Unknown Says:
  2. poti castiga bani si aici http://www.marketglory.com/strategygame/luciyan06
    Acesta este un site unde te distrezi si castigi bani in acelasi timp. Lupti, muncesti, iti poti face companii, poti participa la razboaie si strangi bani pe care ii poti retrage. Dovezi? Intra pe site la sectiunea TOP si vezi cati bani au retras alti jucatori. Iti stau la dispozitie cu orice informatie (mesaj pe site la luciyan06)

     
  3. arka Says:
  4. http://banipenet1.webnode.ro

    un site in plina dezvoltare cu cele mai bune optiuni de a castiga bani online

     
  5. Anonim Says:
  6. se pot face bani de de aici.cu cat se inregistreaza mai multi,cu atat castigati mai mult ca afiliat.succes : http://www.yousignups.com/register.php?ref=5520.plata se face prin paypal

     
  7. Unknown Says:
  8. M-am inscris pe link-ul dumneavoastra si am nevoie de indrumari. iosub_adrianaovb@yahoo.com . Va rog sa imi trimitati o forma de contact.

     
  9. Unknown Says:
  10. Cum ar fi daca ai primi un program gratis prin care esti invatat pas cu pas cum sa lansezi o afacere online ca afiliat?
    www.lifebreakt.com

    Si cum ar fi ca dupa ce termini programul video de 14 zile la final sa mai primesti cateva surse de venit pe viata? Suna foarte bine sa fie adevarat stiu dar este :)
    Este absolut nou lanstat si doar vreo 80-90000 de oameni sunt inregistrati si numarul creste.
    Pe scurt programul are o durata de 14 zile,un video training in care esti invatat cum sa devii un marketer de next level.
    La finalul programului poti folosi si refolosi metodele de cate ori vrei,programul este al tau atata timp cat vrei sa faci bani online,si da este gratis. Plus toate sculele necesate pentru un marketer de succes.
    In 14 zile poti face pana la 1000$ daca esti hotarat si vrei sa ai un alt stil de viata.
    Pentru mai multe informatii:
    www.lifebreakt.com

     
  11. Cristina Says:
  12. O metoda foarte simpla prin care poti castiga pana la 400$ pe zi. Te loghezi in fiecare ora si introduci un cod captcha, in plus castigi 50% din castigul referarilor. Te poti inregistra aici: http://freebitco.in/?r=2376101

     
  13. http://www.viespar.ro/?reff=0ef9132f7eba1ea909503698681c6fb2

     
  14. http://www.viespar.ro/?reff=0ef9132f7eba1ea909503698681c6fb2

     
  15. Unknown Says:
  16. Vreau sa ma înscriu pe link-ul dumneavoastră si am nevoie de indrumari

     
  17. Sumac Says:
  18. Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE, l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

     

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

Castiga bani

daedalusonline.ro